Dec 31, 2010

Berjalan Jalan 4

Posted by Hidayah Manan at Friday, December 31, 2010
Hai sayang ada lagi ke tu? Haha.. meh mau kasi cerita lagi. Malam krismas hari tu aku pon ada makan besarrrrr. Hah makan besar ni sebab mau celebrate anak buah aku. Anak buah lelaki yang sorang tu dia baru lepas dapat result PMR-yang-tidak-terpikir-dek-akalnya bole dapat result kira best dari trial. Tapi biasa je bagi aku kalau time trial je memang result teruk giler tapi bila result exam sebenar keluar tetiba je tip top. Hah laa sebab dah tau bangang sangat baru lah ada rasa insaf na study gila gila masa tu keluar dan rasa tak nak failed lagi tak nak kasi mak ayah kecewa dengan kita, sama lah jugak dengan anak buah aku tu esukkkkkk ada paper maths 1&2 baru la hegeh hegeh mintak tolong Acu dia ajarkan maths, nasib baik Acu balik Pendamar minggu exam tu berlaku, terukla kena belasah malam tu jugak siap suh hafal formula Acu buat sendiri untuk anak buah yang dah rasa bengap sangat malam tu. Padan muka la kann. Acu dia memang garang beb. Fuhhh, lama suda aku amik PMR nasib baik otak tidak karat nau. Nak nak plak suh ajau maths memang hakak suka. Haha..

Oooo…celebration kali ini dibelanja oleh Ayahcik dan Acik. Semoga dimurahkan rezeki lagi untuk dorang aminnnn. Cepat cepat la dapat anak gamaknya ek. Haha.. Ayahcik open table di Rantau Panjang Klang..nama restoran tu Waheeda..huiii ramai orang tapi rezeki budak PMR tu ada lagi meja kosong ngam untuk kami sekeluarga.

Makan memang best la kan..SEAFOOD!!!! harusla..jadinya korang tenguk jela santapannya yee..

  Makanan Lysa sampai dulu. Suma makan nasik dia sorang western.


Inila satu satunya nephew aku. Kaum lelaki dalam family aku agak sedih kuantitinya


Baju biru kakak kepada baju putih bertopi. Awin tembam vontot leper haha


Ibu, Eryna dan BIL, Abang Kamal


Tokei butik Faz's Unique, Ayahcik dan Acik


Tokei paling besar sekali haha Ayahtok dan Maktok


Kami beranak kembar Upin Ipin


Budak kecik mata sepet


Budak kecik bulat


Kakak sulong aku anak suda 4 tapi badan maintain seperti anak dara..huh jeles i


Lauk ada banyak sebenarnya tapi suda lapar tak sempat mau tangkap gamba


Ikan siakap tinggal tulang dan kepala je


Itula Arissa kalau da mengantuk mana mana pun no hal bole tido haha

0 comments:

 

ceritaOHcerita Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez