Dec 31, 2010

Berjalan Jalan 3

Posted by Hidayah Manan at Friday, December 31, 2010
Pada hari krismas plan mau balik ruma mak sebab da rindu mak..eceh tipulah..sebab maktok dan ayahtok Arissa da rindu kat dia dan aku plak da rindu kat budak ‘sepet’. Pastu plak kawan aku ada buat lenggang perut dan majlis doa selamat. Jadinya, hujung minggu lepas ceritanya banyak berkisahkan family dan kawan-kawan aku jela kann..tak berminat?? Nasib uols lar hakak ada kesah ka?

Hah oleh kerana jumaat malam tuh kensel mau makan McDonald so awal awal pagi dalam pukul 9.30am kami zass ke McDonald the Curve. Hoi yang, 9.30 pagi tu awal la bagi kami yang ada anak kecik nih. Engkorang kalau da beranak baru lah tau macam mana seksanya na bersiap siap awal pagi tau. Mana na mandi kan anak lagi na pakaikan baju lagi na susukan lagi, nasib baik hakak dah ready segala baju bajan dari malam tau. Ok sambung balik. Jadinyaaaaa dapat jugak la makan McDonald. Aman damai je kami makan di situ. The Curve pon baru buka separuh pintu je. Orang pon tak ramai. Na parking keta kat tepi McD pon amat senang. Keta yang lalu lalang pon bole di kira dengan jari je. Suka hakak kalau setiap masa area the Curve ni santai camni. Tapi jangan berangan sangat la kan. Lepas makan laju laju kami zass ke klang terus ke ruma kawan aku yang buat lenggang perut.

Aku jamu dengan gambar cukupkan..

Arissa masih lagi mengantuk


Masuk keta terus bagi susu dan selamat sudaa


Persediaan barang barang melenggang perut




Nampak tak sampul hijau? Itu pengerasnya haha


Setel melenggang perut


Daddy yang baik..luv u cyg
 Nanti aku akan cerita pasal melenggang perut ni yeee...

0 comments:

 

ceritaOHcerita Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez