Feb 2, 2011

Arissa Sudah Boleh Meniarap..Hoyeh Hoyeh

Posted by Hidayah Manan at Wednesday, February 02, 2011 0 comments
..arissa secara betul betul tanpa bantuan tanpa menunjal bontotnya tanpa memaksa tolak badannya- sudah  bole meniarap dengan sendirinya semalammmmm!!!!! hoyehhhhh.. susa hokeyyyy...na suh arissa ni meniarap..dah la bontot besau, banyak babats(lipat), drumstick tebal, malas plak tuh..fuhhh memang lar anak jebun ni...jika di buat perbandingan arissa dengan anak kakak aku (eryn lahir 2minggu awal dari arissa) anak kakak aku lagi serba serbi pantas..hahaha..padahal arissa masa umur dia 2minggu kut dia minum susu bf kakak aku jgk (aku punya tets susu tak kluar banyak tp demand dari anak aku tinggi)..so patutnya sama sama bergerak pantas la kan?? tapi takda maknanya..

okeh korang tenguk vids kat bawah ni ek...

video

dengan ni

video


atau tak kluar jugak gak.. tgk ni



 

ceritaOHcerita Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez